lördag, april 19, 2008

Gaffelvirkningskurs

Idag har jag haft gaffelvirkningskurs i lagerbutiken. Det var verkligen roligt!!
Det blev en liten skara kursdeltagare p.g.a. sjukdomsbortfall och det är ju tråkigt för de som inte kunde komma! :(
Jag har inte tänkt ha många på varje kurs, för jag tycker att man ska kunna få ordentlig valuta för pengarna och personlig undervisning. Jag har inte fler än 6 deltagare på mina kurser, men idag var det två deltagare!

Ingegerd och Sanna var mycket koncentrerade och gafflade för fullt! De tränade på flera olika sätt att gaffelvirka, sammanfoga och virka kanter. De hann också virka vågformade remsor.
Jag tror att de gick härifrån med massor av idéer i huvudet!

P.S. Det finns fortfarande några platser kvar på onsdagarna den 14/5 och 21/5.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, vad trevlig ni säkert hade. Skönt att vara få också, så kan man koncentrera sig bättre på det man gör (skulle jag tro).

Ha en trevlig dag.