torsdag, september 25, 2008

Ruff har gjort sitt jobb!

Roligt att så många ville vara med och tävla om gratisbiljetterna!
En lite förklaring är dock på sin plats, eftersom jag såg bland kommentarerna på slutet att man antog att man kunde vinna två biljetter. Så är det INTE. Det blir två vinnare i stället!!!
"Delad" glädje är dubbel glädje!!!
Ni var 29 stycken som hade kommenterat i tid, så vi spred ut Ruffs älskade kortlek med 29 av de numrerade korten och han gjorde sig redo. Först fick han välja ut 6 kort.......
och bland dem valde han ut de vinnande två. Lottningen var gjord i ett nafs!! Han tycker verkligen det är superkul!!!
Stort grattis till nr.2 Nata och nr. 14 Anna får varsin gratis biljett till Syfestivalen!
Snälla maila era adresser till mig på eva@staketshantverk.com så att jag kan skicka era biljetter!
Jag kan också tillägga att jag kommer att lotta ut ytterligare tre gratisbiljetter bland de som handlar i min webshop eller i lagerbutiken t.o.m. den 4/10. Så ni har fler chanser!

2 kommentarer:

Miss Tree sa...

YES! Jag som aldrig vinner nåt! Åh, vad glad jag blir! Adressen kommer via mail. Woohoo!

Madeleine Rösliden sa...

Vill gärna vinna fint garn att sticka något gott av