onsdag, mars 25, 2009

Svenskt rekord i lång bioreklam!

Idag har jag och KM varit och sett "Män som hatar kvinnor" och den var som väntat jättebra!
Filmen är 2,5 timme lång och dessutom var det 23 MINUTER REKLAM OCH TRAILERS innan!! Om jag hade haft min krokning med mig hade jag kanske stått ut med reklamen.

När vi köpte biljetter uppmanades vi att komma lite innan och nu förstår vi varför! De som brukar se filmer på Filmstaden Kista vet säkert om att det är fruktansvärt lång reklam före filmen så de kommer efter en kvart. Det borde vi också ha gjort!!!! Vi åkte till Kista bara för att vi hade ett presentkort som snart skulle gå ut, men vi kommer INTE att åka dit igen om vi inte måste. Tacka vet jag Falken Bio i Jakobsberg - lagom lång reklam och 30:- billigare/person!

Så om ni ska gå på bio i Kista - kom försent eller ta med er en stickning, krokning eller liknande!!!

Inga kommentarer: