måndag, april 20, 2009

Ny krokningsbok

Först vill jag tacka för alla trevliga kommentarer om min krokade kofta! Det värmer!

Idag fick jag en rolig lapp i brevlådan. Jag blev uppmanad att hämta ett stort brev och det var från Amazon i USA. Jag har nämligen spanat ett tag på en ny bok om krokning som skulle komma ut den 30/4 och jag som så gärna ville få tag på den före Tällberg den 1:a-3:e maj. För några dagar sedan såg jag på författarens blogg att den hade kommit ut lite tidigare än planerat och fanns på Amazon i USA. Gissa vem som beställde omgående!! Idag kunde jag hämta den på "posten" och jag har precis kommit hem med den.

Jag har inte ens hunnit mer än bläddra lite i den, så jag får återkomma med lite närmare beskrivning av innehållet. Om ni är intresserade av boken, så kommer den in på Adlibris så småningom. En av kommentarerna om min krokade kofta är förresten från Sharon Silverman som skrivit den här boken.

När jag ändå var vid en brevlåda passade jag på att posta mitt paket i "Garn och Choklad". Det ska bli spännande att se vad jag får i mitt sådant paket.

1 kommentar:

raggsockan(cissi) sa...

Hej
tack så mycket för garn och choklad paketet.
Garnet har jag inte använt förut men jag har 2 nystan regina tidigare men inte regina silk.
chokladen smakade jätte gott.
tack så mycket.