söndag, mars 21, 2010

Krokningskurs

I går höll jag en krokningskurs för ett gäng glada krokare.
Det är fantastiskt roligt att hålla kurs för intresserade människor och jag får alltid sådan inspiration själv av det. Jag blev ordentligt krokningssugen, så när jag kommit hem satte jag fart med att slutföra några av alla de påbörjade krokningsprojekt jag har. Det är precis med krokningen som det är med stickningen - det är otroligt roligt att påbörja nya saker! ;)

Den här krokade sjalen har jag inte så värst mycket kvar på, så den ska jag försöka hålla mig till nu så att den blir klar. 

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Påminner mig om att jag också måste få färdigt något av det jag börjat på, men det är ju så kul att börja på nytt!

Stickorren sa...

Snygg schal! Måste nog ge mig in i schalträsket med krokningen jag också...nån gång.