söndag, maj 09, 2010

Prenumerera på handfärgade exklusiva spetsgarner

Nu har jag lagt ut "Exklusiva spetsgarnsklubben" i webshoppen.
I denna exklusiva spetsgarns-klubb får du möjlighet att köpa handfärgade garner av hög kvalitet. Två av garnerna finns inte ännu i min webshop. Garnerna är speciellt utvalda för att vara något alldeles extra!

Varje kund kan välja färginriktning och riskerar inte att få ett dyrbart garn i en färgställning som man inte alls gillar. Alla färgningar är milt flerfärgat melerade för att inte göra en ev. kommande spetsstickning otydlig.

Garnerna som ingår är följande:

* Babyalpacka/silke - ett fantastiskt garn med både otrolig mjukhet och glans. Det består av 70% babyalpacka och 30% silke. Det är tvinnat av 2 trådar och har 800 m/100 gr. Man får en 100 gr. härva.
* Angora - ett otroligt exklusivt garn av 100% angora, men ändå är det INTE speciellt luddigt! Det är fantastiskt mjukt och lent. Garnet är tvinnat av 2 trådar och har 400 m/50 gr. Man får en 50 gr. härva.

* Kashmir - ett garn med otrolig mjukhet. Garnet består av 2 trådar 100% kashmir och har 1400 m/100 gr. Man får 3 st. 25 gr. härvor.

Garnerna skickas ut med ett paket per månad under juni, juli och augusti. I varje paket medföljer tips på vad man kan sticka av garnet och även mönsterförslag.

Värdet av garnerna i de tre paketen är drygt 1100:-, men i klubben kostar de endast 700:-. Porto kostar 84:-. Stickas medlemmar har 10% rabatt även på dessa garner!

Missa inte denna exklusiva chans att få dyrbara garner uppfärgade enbart för dig!!

Först till kvarn....!

1 kommentar:

Hugomamma sa...

Jag har anmält mig...Jag längtar till sommaren. Finns även på mig blogg.