måndag, december 27, 2010

God fortsättning och lite sämre fortsättning....

Jag hoppas ni alla har haft en härlig julhelg och att ni får en bra fortsättning på resten av året.

Min fortsättning är inte riktigt lika bra.
Jag har blivit kapad!! Min gamla mailadress eand2000@yahoo.se har börjat skicka ut spam-mail till höger och vänster. Så ev. mail på engelska där jag vill att ni ska köpa en Nokia kan ni slänga direkt! Jag har precis köpt en fin ny SonyEricsson x10 mini pro så jag är definitivt inte inne på att sälja Nokia! ;)

Jag ber tusen gånger om ursäkt, men det är INTE jag som skickar! Nu har jag avslutat det mailkontot, men enl. uppgifter hos Yahoo kan det ta 90 dagar innan kontot är borta från deras servrar. Jag vill att det ska försvinna NU!!!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Fy så tråkigt och inget kan man göra åt det när det väl hänt. Jag fick mitt hotmailkonto kapat en gång med lite liknande resultat - sälja datorgrejer.

Efwa - Medea sa...

Om du byter lösenord kan det hjälpa. Det hände mitt hotmailkonto och när jag bytte lösenord slutade den skicka ut mail åt höger och vänster!