måndag, februari 13, 2012

Syfestival

Just nu har jag fullt upp med förberedelser inför Syfestivalen i Älvsjö den 17:e-19:e februari. Jag har laddat upp med massor av garner, stickor och sticktillbehör. Jag har många socktuber på lager och har precis även fått hem en ny sändning av den isländska krokningsboken. I år kommer jag även att ha nålbindningsnålar. (De finns inte i webshoppen ännu.)

Om du vill vara säker på att just de varor du vill ha finns när du kommer går det bra att beställa varor för avhämtning på mässan. Jag har ju inte med mig hela mitt sortiment och varorna kan ta slut under mässdagarna. Det går ju även bra att betala i förväg, så har du pengar kvar till annat på mässan.

Mig hittar du i monter B10:26 nära stick- och virktorget med en massa workshops och numera tar jag emot kortbetalning via Izettle.

Jag hoppas vi ses!

1 kommentar:

Hamrånge slöjdare sa...

Tyvärr kommer jag inte i år, har annat på programmet. Hoppas det kommer många och handlar av dig. Jag vet att du hade lång kö förra året!