lördag, mars 23, 2013

Åter i vardagen

Efter en härlig helg på Stickfest i Väst i Gottskär är jag åter hemma i vardagen. Det blev inte mycket bloggande eller inlägg på Facebook därifrån, för jag jobbade nästan hela tiden. 


Tack alla ni som handlade av oss eller gick på kurs för mig! Det var väldigt roligt att träffa en massa nya stickare från västra och södra Sverige och dessutom en del tillresta stickare från övriga Sverige eller Danmark.

Veckan har bestått av förkylning, inventering och ett idogt packande för att skicka ordrar. 

I webshoppen är det just nu både vanlig BOKREA med ca. 50% på böckerna. Dessutom har jag BOKFROSSA med billiga böcker och dessutom mängdrabatt. Ju fler ur den kategorin du handlar desto billigare blir böckerna. Som mest 6 böcker för 75:-!!

Rosenträ- och Ebenholzstickorna kommer att utgå ur mitt sortiment. Därför säljer jag just nu ut dem med 30-50% rabatt. Dessutom säljer jag ut fast rundstickor Symfonie Wood i storlekarna 2-2,75 mm. Alla nedsatta stickor hittar ni i Fyndlådan.

Inga kommentarer: