fredag, januari 16, 2015

400-metersklubben har öppnat


Med ojämna mellanrum ordnar jag en garnklubb för mina kunder. Då kan man prenumerera på handfärgade garner under fyra månader. Garnerna jag väljer ut är ofta lite speciella och de flesta finns inte ens i min webshop, I min garnklubb kan man välja färginriktning, så man riskerar inte att få någon färg man inte alls tycker om. Det tycker jag är en väldig fördel. Själv skulle jag aldrig gå med i en garnklubb där jag riskerar att få de färger jag aldrig tar på mig som brunt, orange, gult, många gröna färger eller knalligt lila.

Den här gången har jag valt ut fyra garner av sockgarntjocklek, dvs. de har 400 meter/100 gr. Några av garnerna passar bäst till sjalar eller liknande medan andra även fungerar bra till sockor.

När man är med i min garnklubb blir man också inbjuden att delta i Facebookgruppen för mina garnklubbar. Där får man information, inspiration, kontakt med andra som gillar mina garner samt glada tillrop!! :)

Om detta låter intressant hittar du 400-metersklubben här. Välkommen med i gänget!

Inga kommentarer: