lördag, september 08, 2007

Knit like the wind....

brukar Brenda Dayne inleda sin podcast Cast-On med. Just nu kör jag lådor till lokalen och packar upp och då finns det inget bättre än att lyssna på en ljudbok eller en podcast i MP3:an medan man jobbar.

Jag gillar verkligen hennes podcast Cast-On. Den är välgjord och hennes röst är behaglig att lyssna till och dessutom är innehållet genomtänkt och varierat. Man får massor av boktips och det passar ju mig som är en riktig stickbokoman. Man kan dessutom få tips om riktigt lyxiga stickkryssningar som man ju bara kan drömma om! Det är ju i så fall troligare att man följer med på en av Sticka!s kryssningar någon gång.

Jag tillhör inte dem som troget väntar in ett nytt avsnitt och genast lyssnar på fredagen. Jag är periodare.(!) Ibland blir jag riktigt sugen på hennes podcast och laddar ner de avsnitt jag inte hört sen sist jag lyssnade.

Inga kommentarer: