tisdag, september 04, 2007

Jag har blivit med.....

...LOKAL!!!!
Äntligen har jag, efter lång tids letande, hittat en lokal att flytta stora delar av mitt företag till. Det kommer att bli en lagerbutik i Jakobsberg, ca. 20 min från Centralen, när allt är flyttat och klart!
Det ska bli så skönt för familjen att slippa hoppa över garnlådor överallt. ;)
Nej, riktigt så illa har det väl inte varit, men många lådor, sprängfyllt förråd och sprickfärdig vind har vi. En och annan garnhög eller låda med sticktillbehör i vardagsrummet har också hört till vanligheterna. Här är dagens hög med nyfärgat strumpgarn som är på väg in i webshoppen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis
Synd att det är så långt från Halmstad bara, jag får snart ge mej ut på turnè för att kolla alla fina affärer det finns runt omkring i sverige.
Till dess får jag nöja mej med nätbutiken.
Lycka till med din affär, Eva i Halmstad.

LenaL sa...

Grattis och lycka till i de nya lokalerna! Det blir säkert jätteskönt att kunna bre ut sej utan att behöva tänka på övriga familjens bekvämlighet.

Anonym sa...

Grattis!!! Vad skönt för dig att ha allt på ett ställe. Hoppas kunna komma dit vid något tillfälle.

Anonym sa...

Grattis till nya lokaler!

Hoppas att ditt paket från Jannette´´s kommer fram till dig snart. Det kanske var ett stort paket, mitt var ett ganska litet vadderat kuvert (Rowan har ju inte så stora nystan :-)

Vilka härliga garner!