fredag, maj 09, 2008

Paket med Posten!

I fredags fick jag ett stort vitt kuvert med mjukt innehåll = Spetsbytespaket!!!!! Kuvertet innehöll en stickbok jag inte hade förut, ............ "Knit with Beads, Stunning Shawls & Wraps". Det var ju inte bara tur från byteskompisens sida, för eftersom jag har massor av böcker hade jag noga skrivit vilka jag INTE hade.
Ett mönster på Laminaria från Knitty var också med. Den sjalen har jag tänkt sticka, men ännu har jag bara "tankestickat" den och läst mönstret! Nu ska det bli av!!

Jag fick också två härvor av Malabrigo Lace i den underbara färgen Violatas, mörkblå och lilamelerad. UNDERBAR!!'
Dessutom fick jag med en påse blandade pärlor i lila och guld.

Tyvärr vet jag inte vem jag ska tacka för allt detta fina! Det fanns ingen avsändare i eller på kuvertet. Du är svensk i allafall, eftersom kuvertet hade svenska frimärken.
Tusen tack du okända spetsbytesvän! Det var verkligen underbara gåvor!! Du kan väl ge dig tillkänna så att jag kan tacka dig personligen!

Mitt eget paket i Spetsbytet postades i fredags, så det dyker nog snart upp på en blogg!

2 kommentarer:

Anki sa...

Vilket vackert garn du fått!

Jag är så sugen på stickor från Knitpicks så det kan mycket väl komma en beställning från mig. Om jag inte tar mig från Bålsta till din butik någon av de närmaste torsdagarna ...

Eva i Stäket sa...

Du är så välkommen!
Jag har öppet som vanligt varje torsdag fram till midsommar, med undantag för den 5:e juni då sonen tar studenten.