måndag, oktober 27, 2008

I valet och kvalet

Min majskofta har varit färdigstickad och monterad ett tag.

Den ska ångas lite, men annars saknas bara knapparna. Men jag kan inte bestämma mig för vilka jag ska ha! På bilden har jag lagt ut rader med de två knappar jag väljer emellan.

Till vänster är en knapp gjord av ben. Den stämmer väl in med naturmaterial osv....

Till höger är en knapp av plast med ett hologramartat glänsande. Den är väldigt läcker och gör att man hajar till lite.

Vilken tycker ni att jag ska ta??

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på den glänsande. Fast det baserar jag på att åtminstone på kortet ser benknappen ut som "en trist gammal platsknapp från mammas låda" ungefär .... Fast inte bara det. Jag gillar den glänsande knappen! Och eftersom du skriver att den gör att man hajjar till tycker jag den låter som det perfekta valet för dina vackra tröja - den är värd att folk hajjar till =)

Garnhumlan sa...

Jag lägger min röst på benknappen som jag tycker passar bäst till den vackra koftan. Jag tycker att även den andra knappen är fin, men den passar inte här.

Annelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annelie sa...

Hoppla, råkade ta bort ett par ord så plötsligt lät jag mer obegriplig än vanligt. Det jag skulle säga är:

Jag håller med Trollmamman fullständigt. Låten pöbeln haja till!

Boel sa...

Jag röstar också på den högra även om jag håller med om att det inte är lika "tänkt" som om du skulle ha den med ben.

Boel