tisdag, december 23, 2008

Senfärdighet och GOD JUL

Tänk att det ska vara så svårt att göra det där lilla sista på en sak.
Min majskofta har blivit liggande sedan jag bad om råd om vilken knapp jag skulle använda, men i går gjorde jag slag i saken. Nu har den även fått hologramaktiga knappar och blivit fotograferad!
Den blev precis lagom och är väldigt härlig och mjuk. Visst ger den en känsla av sommar, men den känslan kan man ju behöva så här års!!

Nu börjar det också bli lite julkänsla här hemma.
Ut får man inte titta för där är det barmark och iofs sol idag. Men det är ju inte så vanligt. Oftast är det ju bara grått och regnigt. Nej, det är till att hålla sig inne och mysa med ljus och glögg!! ;)

Jag önskar alla bloggläsare en riktigt skön och fridfull jul!

Jag hoppas ni hinner sticka, kroka och virka massor!!!

5 kommentarer:

Humlan sa...

En riktigt God Jul till dig också!

Anonym sa...

God Jul och massor av juliga kramar
Sanna

Marias garnhändelser sa...

En riktigt God Jul även på dej!

Anonym sa...

En riktigt god jul och en trevlig julhelg.

Åh, vilken fin kofta (passar dig superbra) och vilken söt liten hund.

Kristina sa...

Jättefin kofta och trevlig julstämning. Gaffelvirkningen verkar också gå bra! God fortsättning!