onsdag, mars 10, 2010

Sunshine award

Jag har fått en Sunshine award av Sanna. Tack snälla du!! Jag blev väldigt glad. :)
The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:


1. Put the logo on your blog or within your post.

2. Pass the award to 12 bloggers.

3. Link the nominees within your post.

4. Let them know they received this award by commenting on their blog.

5. Share the love and link to the person from whom you received this award.


Det finns så många som är värda denna award och många är det som redan har fått den. Jag skickar den först tillbaka till Sanna (KRAM) och sedan även till Kristina, Saltflingan, Eva i Halmstad, Maria, Stickfrossa, Stickigt, Stick o brinn, En till, Vika textil, Tricot ting och Prizillas Pastiller.
En del av er har redan hunnit få den, men ni får en till ändå! Det finns många fler jag skulle kunna skicka den till, men jag ska väl lämna kvar några att skicka till, eller hur?

2 kommentarer:

Stickeri sa...

Tusen tack :-)

Anna sa...

tack, TACK!
Önskar dig en fin lördag!