torsdag, februari 13, 2014

Syfestival igen!


    
Nu är montern färdig och vi längtar tills Syfestivalen öppnar i morgon.


Det var inte alla som hade hunnit så långt när vi åkte hem.

I montern kommer Majken Zackrisson sitta och tvåändsticka hela helgen. Kom gärna förbi och prata med henne.

Jag har hunnit göra en del set med blockningsvajrar av kolfiber. Varje set innehåller 6 st 70 cm långa och 6 st 30 cm långa kolfiberstavar samt 50 T-nålar. De förvaras i en papptub. Pris: 225:-. Det går bra att förhandsboka via mail (eva@staketshantverk.com) eller via PM på Facebook.

Den här gången har jag med mig mina Fyndlådor med stickor, flexistickor m.m. Alla kvarvarande stickor av ebenholz och rosenträ är nu nedsatta till hälften av ordinarie pris.

Jag hoppas vi ses i helgen!

Inga kommentarer: