torsdag, augusti 14, 2008

Åter hemma igen!

Det har varit några intensiva dagar sedan senaste inlägget.
Mot förmodan var träningsvärken efter ridningen inte alls farlig. Man kanske skulle rida oftare??!!
På söndagen gick vi runt i Visby och tog en sista titt på medeltidsmarknaden, kikade i affärer och fikade.
En titt in på Yllet och lite fika hos Rosa snett över gatan var nog det bästa! Vår båt gick inte förrän mitt i natten, så vi hann titta en del i de affärer som hade 50% på slutrean, fast det blev inte så mycket handlat för min del.
Att åka båt hem från Gotland mitt i natten är verkligen INTE det bästa sättet att ladda upp inför Slöjdbiennalen, men ibland har man inget val! Jag hann sova i tre timmar innan det var dags att stiga upp och packa om väskan. Som tur är kunde jag vila lite på tåget ner till Linköping.
På kvällen träffade jag ett gäng glada stickare från Linköping Knitters på Espresso House på ett improviserat stickcafé. Det var roligt att träffa vänner från sticksymposiet, vinnare av min tävling och bloggare som jag brukar "hälsa på" hos. Tack för en trevlig kväll!
Gissa om jag sov gott den natten?

3 kommentarer:

Katrin sa...

Välkommen hem. Jag är ute på jakt efter stickbloggar så jag ska med nöje följa dina vidare stickäventyr. Jag försöker och lyckas ibalnd att blogga ihärdigt och kontinuerligt om mina stickerier.

Anonym sa...

vilken härlig semester du haft:)

och det har varit jätteroligt att läsa om den:D

Inger sa...

Önskar att jag kunnat vara med,men jag jobbade den kvällen.